[Verse 1]
You promised the world, and I fell for it
你曾許下海誓山盟 而我相信了你
I put you first and you adored it
把你放在心頭上 而你陶醉其中
Set fires to my forest
在我的森林肆意縱火
And you let it burn
而你就這樣任它焚毀
Sang off key in my chorus
我的副歌被你唱得走調
'Cause it wasn't yours
因為它不屬於你
I saw the signs and I ignored it
我看到了跡象卻將它忽視
Rose-colored glasses all distorted
曾經的美好 到頭來一切都失真
Set fire to my purpose
將我的信念付之一炬
And I let it burn
而我只能任由它焚毀
You got off in the hurting
你從傷痛中脫身而出
When it wasn’t yours, yeah
當這份傷痛與你無關
 
[Pre-Chorus]
We always go into it blindly
我們總是盲目地陷入愛河
I needed to lose you to find me
我得將你丟棄才能找回自己
This dancing was killing me softly
這場雙人舞溫柔地將我毀滅

I needed to hate you to love me (Yeah)
我得憎恨你才能好好愛自己
 
[Chorus]
To love love yeah
好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love yeah
好好愛自己
I needed to lose you to love me (Yeah)
我得憎恨你才能好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love yeah
好好愛自己
I needed to lose you to love me
我得將你丟棄才能愛自己
 
[Verse 2]
I gave my all and they all know it
我付出了一切 他們都知道
You turned me down, and now it's showing

你將我拒之門外 如今這已眾所周知
In two months you replaced us
短短兩個月 你用她取代了我們
Like it was easy
仿佛這一切輕而易舉
Made me think I deserved it
讓我不禁以為是我咎由自取
And to think of healing yeah
想辦法讓自己癒合
 
[Pre-Chorus]
We always go into it blindly
我們總是盲目地陷入愛河
I needed to lose you to find me
我得將你丟棄才能找回自己
This dancing was killing me softly
這場雙人舞溫柔地將我毀滅
I needed to hate you to love me (Yeah)
我得憎恨你才能好好愛自己
 
[Chorus]
To love love yeah
好好愛自己
To love love yeah

好好愛自己
To love yeah
好好愛自己
I needed to hate you to love me (Yeah)
我得憎恨你才能好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love yeah
好好愛自己
I needed to lose you to love me
我得將你丟棄才能愛自己
 
[Bridge]
You promised the world, and I fell for it
你曾許下海誓山盟 而我相信了你
I put you first and you adored it
把你放在心頭上 而你陶醉其中
Set fires to my forest
在我的森林肆意縱火
And you let it burn
而你就這樣任它焚毀
Sang off key in my chorus
將我的副歌唱得走調
 
[Chorus]
To love love yeah
好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love yeah
好好愛自己
I needed to hate you to love me (Yeah)
我得憎恨你才能好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love yeah
好好愛自己
I needed to lose you to love me
我得將你丟棄才能愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love love yeah
好好愛自己
To love yeah
好好愛自己

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小食館艾莉卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()