Nice to meet you, where you been?
很高興認識你,你怎麼現在才出現?
I could show you incredible things
我可以帶你探索不可思議的世界
Magic, madness, heaven, sin
魔法、狂野、天堂、罪惡
Saw you there and I thought oh my god
我一眼就看上你,我的天
Look at that face, you look like  my next mistake
你看起來像是我下一個美麗的錯誤
Love’s a game, wanna play
想來玩玩愛情這一場遊戲嗎?
New money, suit and tie
拿著新鈔、打著領帶
I can read you like a magazine
我一眼就可以看穿你
Ain’t it funny rumors fly
有關我的緋聞滿天飛
And I know you heard about me
我知道你一定有所聽聞
So hey, let’s be friends
不過我們來當個朋友吧
I’m dying to see how this one ends
我迫不及待想要看我們如何玩完
Grab your passport and my hand
拿著你的護照、握著我的手
I could make the bad guys good for a weekend
我能讓壞男孩安分一個週末

Pre-Chorus*
So it’s gonna be forever
這會是永永遠遠
Or it’s gonna go down in flames
還是會燃燒殆盡
You can tell me when it’s over
你想分了就跟我說
If the high was worth the pain
值不值得為我受苦
Got a long list of ex-lovers
我有一卡車的前男友
They’ll tell you I’m insane
他們會說我是個瘋子
Cause you know I love the players
不過我就是喜歡愛情玩家
And you love the game
而你也已愛上這遊戲

Chorus*
Cause we’re young and we’re reckless
因為我們年輕又魯莽
We’ll take this way too far
我們會不懂節制的進展太快
It’ll leave you breathless
這會成為讓你窒息的美麗愛情
Or with a nasty scar
或是在你身上留下醜陋的傷疤
Got a long list of ex-lovers
我有一卡車的前男友
They’ll tell you I’m insane
他們會說我是個瘋子
But I got a blank space baby⁶
但是我剛好心上有個空檔
And I’ll write your name
所以我要把你的名字寫上去

Cherry lips, crystal skies
櫻桃小嘴,湛藍閃亮的天空
I could show you incredible things
我可以讓你看看世界一切美妙的事情
Stolen kisses, pretty lies
秘密的吻,美麗的謊言
You’re the king baby I’m your queen
寶貝你是國王而我是你的皇后
Find out what you want
你所喜歡喜愛的模樣
Be that girl for a month
我都會願意變成那樣的女孩
But the worst is yet to come
但是最糟到還在後頭
Oh no
喔不
Screaming, crying, perfect storms
尖叫 哭鬧 大發雷霆
I could make all the tables turn
我有能力翻轉一切狀況
Rose garden filled with thorns
玫瑰園裡充滿著刺
Keep you second guessing like oh my god
我會讓你一直猜疑我的心思到讓你抓狂
Who is she? I get drunk on jealousy
「我的天,她是誰?」我每每因忌妒而醉醺瘋狂
But you’ll come back each time you leave
但是你每次離開都一定會再次回來
Cause darling I’m a nightmare dressed like a daydream
因為寶貝,我是披著美麗白日夢外衣的夢魘

Pre-Chorus*
Chorus*

Boys only want love if it’s torture
男孩都只喜歡折磨般的愛情
Don’t say I didn’t say I didn’t warn you
不要說我不要說我沒有警告你
Boys only want love if it’s torture
男孩都只喜歡折磨般的愛情
Don’t say I didn’t say I didn’t warn you
不要說我不要說我沒有警告你

Pre-Chorus*
Chorus*

arrow
arrow
    全站熱搜

    小食館艾莉卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()